onsdag 1 maj 2013

Bröt nästan ihop...

Gipset fick jag bort men jag skall inte få belasta foten än!
 Utan måste ha en stövel på mej. I Sverige kallar dom den för Brolinstövel för han lär ha varit den första att använda den efter nån fotskada.


Skall jag upp och pissa på natten så måste stöveln på och då blir väl resultatet att jag pissar ner mej innan jag fått på mej stöveln och fått fast alla fem kardborreband!

Men då kom Lennart på att vi har ju rullstolen ute i garaget, så nu är den inne igen.
Då kan jag sitta och lufta foten på kvällarna och ta mej fram i rullisen igen. Suck!
Det känns som det aldrig tar slut på det här. 3 veckor skall jag gå med den här stöveln ända fram till 22 maj.

Jag som trodde att nu får jag börja cykla och få upp flåset och ner med vikten.

Så jag säger till er alla var rädda om era fötter!

Inga kommentarer: