söndag 28 april 2013

Börjar bli lite mör...


Lastar ris på släpvagnen och kör ner till sjön där brasan skall bli på Valborg.
Och det är lite tövligt med gipsfoten. Och det finns hur mycket ris som helst för vi röjer utmed vår väg.

Så har vi fiskat varit ut flera rundor. Men så mycket har det inte blivit. Idag fick vi säkert 20 abborrar, 4 sikar, och två gösar. Så gösen lyser med sin frånvaro.

Haft hjälp av Monika med fisket, hon tycker det är lika kul med fiske som jag.

Ikväll har jag tagit min sista spruta i magen, det hoppas jag i alla fall. Så nu varnar jag känsliga personer för nästa bild!!!

Nu vill jag bara att magen skall få bli återställd. Även viktmässigt hoppas jag den blir mindre sedan när jag får börja flänga runt på 'Karin'

Så nu får jag försöka härda ut en dag till med gipset. Som sprack i torsdags. men vi lagade det med silvertejp, tyckte inte det var nån vits att besvära dom att gipsa om det för några få dagar...

Inga kommentarer: