måndag 6 maj 2013

Grå, grå, grått och så lite svart...

Idag gjorde Berit o jag en liten shoppingrunda i vårt ny köpcenter.

Till oss fullvuxna kvinnor så blev det den lite större avdelningen på Kappahl som passade oss bäst.
Så därifrån kom jag med fyra nya toppar till sommaren. Byxorna har jag ännu lite kvar att slita på. Men min färgskala är ju inte så uppseendeväckande!

Till och med toaskylten gick i grått.. Men alla plagg provade här hemma och dom passade. Fast nu börjar min mage svälla igen så jag bara måste få börja cykla och röra på mej snart.

Och inte blir det nåt bättre ikväll heller, för nu inväntar jag några barnbarn som jag skall grilla korv o pommes med. Men jag har ju min sallad att knapra på om man skulle försöka hålla sig till den. Men nog lär nån korv o pommes slinka ner misstänker jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag kom hem med blommiga byxor i svart vitt + en blus i någon röd färg. Ja ett par rosa tights åt lilla sessan Cecilia. Drack kaffe på ??? med påtår. B.

Anonym sa...

Säg till när du tänker börja cykla jag saknar sällskap:)Carita

Anonym sa...

Jo du det kan du skriva upp att jag gör. Men kan inte cykla så länge jag har den här stöveln på men var beredd i slutet av maj.