lördag 18 maj 2013

Stoora mellokvällen!


Och roligast är röstningen...

Nu skall jag sticka ut hakan och försöka mej på att gissa lite.

Jag hoppas att Ungern vinner, men det gör dom nog inte. Men man kan hoppas att den skräller.

Annars tror jag att dom som kommer att ligga i toppen är:

Danmark för att alla tror på den så man blir hjärntvättad.

England kommer säkert att nå långt för det är en bra låt som Bonnie Tyler sjunger

Grekland kommer säkert att komma högt upp. När dom är det enda balkanland som är med så då får dom rösterna från sina andra grannländer. Men jag gillar den INTE.

Finland tror jag också kommer bland dom tio bästa.

Ryssland kommer också högt upp, fast jag är inte så förtjust i den.

Island hoppas jag kommer med men bara därför så lär den väl komma sist.

Irland har ju en klämmig låt som jag gillar

Spanien gillar jag också men där vete tusan hur det går

Tyskland tror jag också kommer att placera sig bra

Schweitz kommer säkert att gå bra för

Det var dom som jag tror kommer att ligga bland dom tio bästa.
Fast jag hoppas också att det går bra för Robin o Sverige.



Längst ner vill jag se Frankrike och den där draculen från Rumänien.

I natt så vet vi...

Inga kommentarer: