tisdag 19 mars 2013

Varning för starka bilder...


Här måste dom byta förband innan dom skulle gipsa mej




Här ser ni taggtråden! Så här stort var jag inte beredd på att det skulle bli.


Här är jag färdigt gipsad. Efter det åkte jag till röntgen och fick foten röntgad. Passade på att fråga killen om han såg nåt järnskrot där inne. Han sade att han får inte säga hur det ser ut men han sade ja det finns järn där inne i foten. Så nu är jag stelopererad. Men det betyder bara i fotens sidled

Men nu är jag nog lite ynklig, svårt att hoppa på kryckor får inte stödja på foten på två veckor. Så till på det har jag min sjuka högra axel som jag inte har så mycket krafter i. Men det är och ta en dag i taget.

Men alla flickorna där på kirran var så omtänksamma och duktiga. Så det var stor skillnad och få ligga på ett sjukhus där man förstår språket. Var ju lite ensamt när jag var i Helsingfors.

Till på köpet måste jag släppa kontrollen i köket. Lennart fixade pyttipanna med ägg idag. Det smakade riktigt bra...

1 kommentar:

Louise sa...

Passa på och bli riktigt uppassad nu några dagar, det är du värd!