lördag 9 mars 2013

Den stora mellokvällen...

Fast detta år har inte jag nån given favorit. Det finns ingen som jag ser kan vinna hela skiten som Alexander Rybak och Loreen gjorde.

Annars brukar den jag gillar hamna tvåa och det kanske sker i kväll också.
För jag gillar ju han där söta Anton dom dansar så fint och ler så gulligt. Men misstänker att Yohio eller Ralf tar hem det.

Och den där bananen han kan väl få komma sist och som plåster på såret kunde han få ett eget barnprogram

Dom där trallvänliga gubbarna sitter jag nog och stampar takten till, och gummorna från Ryssland kom ju två i fjol! Men skulle dom gå vidare så är det nog bara för att Tommy säger att dom har inte tid att vinna, så då kanske massor ringer och röstar på dom för att jäklas.
Som när Kurtan var med i Lets Dance och bönade och bad om att få bli utröstad men icke heller.
 Men en spännande kväll blir det fast jag tycker det kvittar vem som går vidare, för ingen av dom här låtarna kan vinna tävlingen i maj.

Liten möjlighet för Yohio för han sticker verkligen ut...

1 kommentar:

Louise sa...

Gillar och håller fullständigt med din kommentar om Bananen! Annars håller jag på Yohio, han sticker verkligen ut och låten är ok! Dessutom är han ju från Sundsvall😉. Trevlig lördag på er!