söndag 17 mars 2013

Packa lilla väskan...



Nu är det dags att plocka ihop vad jag skall ha med mej. En bok som kanske kan skingra tankarna när jag kommer att få ligga hela förmiddagen i väntan på min tur.
Hörde att operationen var lagd efter 11 men det blir säkert längre.

Så nu skall jag hoppa in i duschen och ta den första tvagningen.
I morgon bitti innan jag åker in skall det ju duschas två gånger men nån sorts avlusningspreparat.

Nu en bild av mina trötta fötter. Det är högra foten som skall fixas till. Man kan tydligt se att den har börjat sjunka in och så har jag fått en knöl på insidan. Mina små röda knölar vid stortårna skall jag  spara på.

Längtar redan till promenaderna jag skall ta i vår och sommar och hoppas att inget annat börjar krångla...

Jag hör väl av mej hur det har gått på tisdag för då räknar jag med att vara hemma igen.

2 kommentarer:

pålle sa...

Lycka till Mommo!

Anonym sa...

Lycka till Inger !
Men det kommer att gå bra för vi är många som tänker på DIG och håller tummarna !! Iö