måndag 30 april 2012

Oj Oj nu måste vara på min vakt...

Först på dagen på kalas med smörgåstårta, så på kvällen kommer Casandra ut med Sushi till henne och mej. Vi åt så vi blev fyrkantiga.

Det här är mina rullar för Casandra vet att jag inte vill ha rå fisk! Fast jag brukar halstra den lätt om jag får nån sån med i paketet. Fast det är nog några små råa bitar inpackade förståss...

Det här var Casandras portion. Nu ikväll skall det grillas med en väninna, men då blir det en lättare variant tror jag. Tänkte grilla kycklingfileer och till det pilaffris och äppelsalsa och massor med grekisk sallad.

Skall nog ta mej en cykelrunda nu på eftermiddagen så jag inte har så dåligt samvete. Kanske jag tar kameran med så ni får följa med på turen. Det är ju ett strålande väder.
Trevlig Valborg på Er!



Inga kommentarer: