fredag 27 april 2012

Vilken ljuvlig kvällspromenad...

i solen och med fåglarnas kakafoni. Vackrast sjöng nog koltrasten uppe i den gamla grantoppen.
Och jag har fått ett ägg levererat i hoken, det låg bara där i morse och vad glad jag blev!
Googlade på blåmesen och att dom skulle kunna lägga upp till 17 ägg!!! Det tror jag inte på, hur skall det gå till med den lilla kroppen och att mata så många ungar. Nu är det upp till bevis, och sen vi vet sa finnen...

Något annat vi vet när kvällen är slut, det är vem åker ut ur Lets Dance?
Nu tycker jag att det är LaCamillas eller LeMarcus tur, helst vill jag att Marcus ryker för han är ju så jeavla träig, inte har han försökt bli lite skojigare heller. Han har kommit tillräckligt långt på att ha en vacker kropp men nu kan han nog gjort sitt.
Camilla tycker man lite synd om men inte kan hon vara kvar om hon inte börjar leverera. Tror inte man kan leva som en drottning bara för att man kanske känt (på) kungen...
 Ja, en spännande kväll för mig blir det...

Inga kommentarer: