lördag 21 april 2012

Och annars då?

Jo tack vi mår bra...

Vi har gått några dagar i lera och sörja men snart ljusnar det.
Nu har vi gjutit plintar runt båthuset där vi sedan skall bygga däck så man kan gå torrskodd runt hela båthuset. Idag kunde han börja spika dit golvåsar så det tar sig så småningom.
Jag har fullt sjå att sköta om mina tagetesplantor som jag drivit upp. Hoppas nu att det blir varmare så jag kan få plantera ut dem. Dom är som små barn skall ha nåt att dricka hela tiden.
Pst... jag har lika många plantor till men dom rymdes inte på bilden.

Det blev så fint väder på eftermiddagen så man kunde sitta ute i solen med ett glas vitt.

Innan jag gick in och lagade egen fångad lax i ugnen med en sås av champinioner, purjolök och grädde. Nu skall vi ta oss ett bastubad men därifrån kommer det inte några bilder...

Ha en trevlig helg.



2 kommentarer:

pålle sa...

Synd! Plockar Lennart potatis? Annars så är det ju roligt att se att ni fortfarande har energi!

Anonym sa...

Härligt Inger! Du piggar upp!
Imorgon ska jag fara till Värmeland och se solen =)) Anki