söndag 8 april 2012

Tror jag är gift med en 'Åsa-Nisse'

Nu har han släpat hem  24 meter mast som skall bli ett vindkraftverk! Han har också köpt snurran som skall sitta på toppen. Igår var han långt bak i Sund och lastade på den här grejen, då var dom tre man och en traktor och nu idag har vi lastat av den med hjälp av traktorn. Ingen lätt pryl det där...

 Rädd för arbete är han inte, för nu skall den putsas upp och målas och svetsas ihop och jag bävar för den dan den skall resas upp. Förklarade för honom att han borde förstå varför jag inte vill titta på spännande filmer för jag har tillräckligt med spänning i vardagen att leva med honom.

Idag tänker jag också äta min kvartals pizza, för att fira vår 7 åriga bröllopsdag!!! Fast i augusti har vi bott tillsammans i 35 år.

Vart tar åren vägen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på bröllopsdagen i alla fall. Charles & Camilla tror jag också firar. Njut av pizzan och vackert väder./ B & G.

Anonym sa...

Grattis på bröllopsdagen Åsa-Nisse och Eulalia ! :) iö