fredag 19 november 2010

Vissa dagar känns det...

att man är 62!

i dag är en sådan dag, sett efter August 2 år, mellan 9 och 4 och det är ett passande, han var extra aktiv idag, snäll men rörlig.
Så till på köpet ställer jag mig och gör 16 st kåldolmar, gott blev det August åt med god aptit och även hans mamma.

Var lite styv o stel efter min ridlektion i går kväll, fast jag tror man har tendens att styvna fort i den här åldern. Fast jag är glad för att jag orkar hålla mig igång, jag njuter för fullt.
I morse började jag med en stavrunda med Sigge och nu har jag avslutat dagen med en längre runda med honom och på dagen var vi och hämtade hem posten.

Men siddu nu har jag satt på bastun och skall sitta där och svettas bort några gram och efter det skall jag bänka mig framför tvn och sköta fjärrkontrollen alldeles själv.
Det betyder att jag ser på Idol och bandar 'Dobidoo' och före det skall jag kolla halv åtta hos mej från gårkvällen...

trevlig helg på Er!

Inga kommentarer: