söndag 7 november 2010

Var är stormen?




Det brukar alltid blåsa som tusan på allhelgona helgen, ljusen på graven brukar blåsas ut i ett nafs. Fast nu har man skaffat batteridrivna ljus så det spelar inte så stor roll.
Viken låg som en spegel idag det kändes nästan som en vårdag.
Så var jag till stallet på maskeradhoppning och Reykur var med där som ni ser på bilden.
Han hoppade inte så högt men han gjorde ingen vägran som många andra hästar gjorde.
Han är så lydig o snäll och diplom fick han också.
Annars har jag varit igång som bara den, just nu känner jag mig stark som en oxe, kan gå nästan hur långt som helst och idag stod jag i två timmar minst i stallet.
Pernilla, Casper o Conrad fick jag äntligen hem på middag, gös såklart.
Dom brukar vara svåra att fånga, alla har så mycket för sig.
I morgon är det dags igen att gympa i vattnet....


1 kommentar:

Pernilla sa...

Det var gottigottgott!!