måndag 15 november 2010

Inte ett liv...

Var det i våra nät!
Bara en jäkla massa jobb. För det började blåsa upp, att det regnade det visste vi när vi for ut.
Första nätet kom väl någorlunda upp i vinden, Lennart försökte börja härja med mej men då sade jag att tiger du inte så slänger jag allt tillbaka.
Det tog skruv så han höll sig tyst sedan.

Nästa nät satt fast i botten när jag fått upp hälften av det i stark motvind!!!
Så det var bara att låta det gå tillbaka och börja i andra ändan och då gick det bra. Det kom upp helt i alla fall men inte ett liv fick vi.
Men vi slipper stå och rensa i alla fall.

För idag har jag rört på min lekamen, först lite målning, sedan promenad med Sigge, så vatten gympa med en manlig ledare som körde lite hårdare.
Sedan hem och ta upp näten, efter det tog jag mig en naps under en filt med mina två kattor och hunden.
Lagade mat, faktiskt så lagade jag kyckling i whiskeysås som dom fixade i 'Halv åtta hos mej' i torsdags. Blev helt ok. Vill ni ha receptet så får ni ropa till här på bloggen.

Så efter middagen tog jag en stavrunda med Lennart o Sigge i mörkret här i skogen och regnet men den var skön. Känner att jag mår bättre ju mer jag motionerar...

Inga kommentarer: