söndag 14 november 2010

Inget speciellt...

Nu är vi hemma igen efter en trevlig 50 årsfest i Stockholm.
Så var vi via Marcus och hejade på honom innan vi for hem.

Vi måsta ta min lilla bil för den andra vågade vi inte ta, men nu har Lennart kollat upp den och allt verkar ok så det var nog för mycket hydralolja och det var den som rykte och luktade.
Vinterdäck fick han på den också, så nu har jag bara att besikta den tidigt på fredagmorgon.

Två nät har vi lagt ut så nu väntar vi bara på fångsten.
Men först skall jag fara på vattengympa innan dom tas upp.

Så mycket annat händer inte, men jag har kollat upp att inte har jag färdigmålat panelen till stugan än, minst 20 brädor återstår och några vita hängbräder så det är bara att gno på... Efter det så skall det målas lister i långa banor.

Inga kommentarer: