tisdag 17 augusti 2010

Suck vilken natt!

I natt hann man kanppt somna förren det var dags att gå upp och pissa, och så fortsatte hela natten pissa varannan timme, och värkte i knäet dessutom.
Det enda positiva som jag märkte i morse var att benets omfång hade minskat så kanske jag pissade en del vätska därifrån.

Sedan väcktes jag av en mardröm som gjorde att hjärtat rusade i hundra knutar!
Drömde att Lennart fyllde år och så hade han sagt att om nån vill komma så skulle dom göra det efter kl 5 och där stod jag på mina kryckor med tomt i skåpen och massor med viking lines personal stod uppklädda till tänderna i kö utanför dörren. Jag riktigt skakade när jag vaknade upp...

Så låg jag där och försökte lugna ner mej när jag får höra Kasimirs vrålskrik utanför, han hade hoppat ut genom fönsterspringan! Måste upp o se vad som var på gång.
Då höll han på mota bort en stor gråvit katt som gick som en sengångare förbi.
Dom tystnade sedan och Kasimir satt nedanför fönstret och ville in igen när man hade lyckats somna om.

Så för mej skulle det få börja regna på nätterna nu, för då håller sig kattorna sig lugnare.

Mycket gnäll blir det just...

Inga kommentarer: