fredag 6 augusti 2010

Nu har jag fått mitt rum...




och min första lunch.
Nu har Lennart och jag gjort staden och i morgon tänker vi ta en båt till Borgå t/r för dom lovar så varmt så det är bäst att fly staden.
I dag har jag tagit dom proverna och röntgen som dom behövde ha. På måndag klockan 10 sätter min operation igång, efter det tänkte jag vila lite innan jag berättar hur den gått.
Men vi hörs nog i morgon igen.
Annars går allt på finska det är inte många som kan svenska så jag måste ta till min dåliga engelska för att förstå någonting, så det har redan hänt några roliga saker under dagen när jag borde läsa och förstå finska beskrivningar...
Moi moi på er


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Vilket rumsnummer har du? 2004 hade jag nr 14 avd 4. 2003 rum nr19 avd 4. 1998 avd.5 rum 30. I kväll är det kvavt, varit till Sussi släppt in henne. Ha en bra dag i morgon o.s.v.(Maten liknar sig.)B.

mommo sa...

Jag skall ligga på 12-an...

Louise sa...

Passa på att njuta nu, verkar ju som att bo på hotell med helpension...

Fru S sa...

Fint att du / ni hinner åka o se er runt lite innan kniven kommer fram.
Fast man är där för OP är det himla skönt att bli ompysslad, så försök njut lite tillika :)

Tänker på dig och vi håller tummarna att allt går perfekt och att du slipper ha så ont efteråt :)

Kram från Pinglan