tisdag 31 augusti 2010

Livet går vidare...

Om än i en långsammare takt.

Man är ganska trött o matt men jag måste röra på mej så inte mitt knä styvnar bort, är lite jobbigare nu utan starka värktabletter. Nu får jag bara äta panadol när det värker.

Det är tre veckor sedan operationen så nu skall det nog ge med sig mer o mer. När jag låg fastkedjad i sjukhussängen så gick det bra med det knäonda, men nu när jag försöker röra på mig så kommer värken smygande och speciellt till natten.

Min kompis Gunilla har kommit två kvällar och gått pissrundan med Sigge, tack o lov! I morgon kommer Lennart hem på ledigt så då kan jag slappna av lite mer, för då får han sköta ruljansen.

Inte är det slut på det obehagliga än, för i morgon skall jag till tandläkaren och fortsätta med rotfyllningen av min tand.

Lite roligt kan jag leverera till er:

En liten musunge var ute på sin första promenad. Plötsligt kommer det en fladdermus flygande. Musen sprang fort hem och sa upphetsat till sin mamma:
-Mamma, mamma, jag har sett en ängel!

Inga kommentarer: