torsdag 5 augusti 2010

Mycket plockande just nu...

Det är blommor som skall plockas o vattnas, tvätten som skall på plats, sängarna skall bäddas rena, mat som skall tillredas så Lennart klarar några dagar för sig själv nästa vecka.

Så har man packandet som skall vara så lite som möjligt, men det blir ändå en hel del med det där tekniska. Tänkte ta med kameran och dokumentera lite från min sjukhusvistelse, då måste laddaren till kameran med och om jag vill sätta nån bild här på bloggen så måste kamerasladden med.
Sedan måste telefonladdaren och laptopen med håhåjaja...

Får inte glömma stickningen, en bok, en kortlek en korsordstidning. Undrar när jag skall få tid att vara sjuk o sova så mycket som jag planerar att göra där!

Lennart skall göra mig sällskap där på fredagkväll, lördag o söndag. Lördagen tänkte vi vara på Borgbacken ( typ Gröna Lund) för er som inte vet det. Vi skall nöta ordentligt på knäet denna helg för det är den sista helgen jag går på dom benbitarna nu om allt går som planerat.

För nu skall det ske, annars lägger jag mig ner och skriker rätt ut, så de så...

Kommer säkert att blogga lite från vårt besök i huvudstaden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till /betty