onsdag 25 augusti 2010

Så där ja....

Nu var semestern slut för min betjänt!
Nu skall jag klara mig själv en vecka, så det gäller att 'stå sej på benen' för faller jag så är det ingen som rätar upp mig.

Har börjat gå med bara en krycka inomhus så att man kan få lite grejer med sig, så det kommer nog att ordna sig.

Mest synd blir det om Sigge som inte får komma på några längre promenader, men till postlådan skall jag försöka ta mig i alla fall.

Nu har jag stora problem! För jag har tänkt läsa om nån bok om jag gillade på 80 talet. Nu står det mellan Sidney Sheldons 'Spelets Härskare' eller Barbara Woods 'Domina'
Fast jag lär nog hinna med båda om jag vill.

Sidney Sheldons första böcker var skitbra sedan märkte man att han drog på för att tjäna pengar när han fått oss i sitt grepp. Så dom sista var aldrig riktigt bra tyckte jag.

Nu tar jag boken och en mugg rooibos te och sätter mig ute i solen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Sol! Jag ser ingen.