fredag 30 oktober 2009

Lycka kan vara...




Att sitta med ett olöst A-korsord och 'nyvässad' penna framför sig...
Denna vecka är det min tur, nästa nr är det Lennarts tur.
Men vi hjälps åt förstås!

Det är väl ingen konst idag att få ett korsord fullt när man kan söka allt i den här lilla lådan. Fast vi försöker fylla i så mycket som möjligt av egen maskin och det får ta en vecka för att få det fullt.

Förr hade vi stor användning av Bra Böckers Lexikon. Nu står dom bara här, kunde tyvärr inte slänga dom.

Det blir mest Allers A-korsord och så Ålandstidningarnas korsord som vi fyller i.

Nu har vi ett problem i Nyans stora kryss av Lindström him self. Undrar om det är han som är ute o cyklar???

Är det någon av er läsare (Anki, Berit, Betty) som fått det fullt?
För här hjälper inte lilla lådan att söka i!

Det är från bilden med fotbollskillarna. Jag vill ha det till Sunds IF som dom heter men det blir kanske Sunds IFK? Eller är det nåt helt annat.

Nr 2 och 19 har dom som nummer på ryggarna och jag har för mig att dom har gula tröjor i Sund.....

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har inte fått det köpt, men jag gillar Lindströms kryss Betty