onsdag 28 oktober 2009

Tanden på plats...

Om än provisoriskt.
Det var inget vidare när hon skulle söka upp kanalen i tanden innan hon lade på bedövning. Hon måste först känna sig för eller rättare sagt jag fick känna på när hon träffade nerven. Då blev jag som en fiolsträng när den brister...

När hon då hittat kanalen så då fick jag bedövning och det är något jag brukar klara mig utan om det inte är utdragning förstås!

Nåja hon fick början på det hela och tanden är där men om en månad skall den bort igen och då skall hon göra det klart.

Oj, oj vad mina ynkliga gaddar har kostat pengar....

Nu idag började min 'lediga vecka' som jag får göra precis vad jag vill med.
Börjar i morgon kväll med att gå med Berit på genrepet av teatern 'Rödlack och blåljus'

Men nu måste jag ut och gå med Sigge i regnet och mörkret, men skönt att komma in sedan när det sprakar i spisen....

Inga kommentarer: