söndag 1 november 2009

Lugnt o stilla...

Här händer inte så mycket

Joo, förresten nu kan jag säga 18 kg minus och det är ju stort det!!!

Man blir så lycklig, så i morse hoppade jag på cykeln och tog min 12 kilometers runda.

Bäst att passa på för dom lovar blåsigt väder framöver och det brukar alltid komma en storm i början av november, det har man ju lite erfarenhet av.

Och lite mer onödigt vetande kan jag rapportera för er att 'Du är min man' ligger fortfarande kvar på svensktoppen, nu har den legat där 278 veckor över 5 år. Undrar om nån kommer att kunna slå det?

Sedan håller havsörnen Junnu till i Fagersta i Sverige för tillfället. Den föddes i Vasa och fick sändare på sig och passerade över Åland i början av oktober, övernattade både i Sund och Eckerö innan den flög över till Uppsala, Gävle och är nu runt Fagersta.

Ha en bra söndag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är jättestort ,du har varit riktigt duktig =0) Betty

Anonym sa...

snart kan du gmma dej bakom ett kvastskaft!!

mommo sa...

Om jag jämför mej tidigare i år så känner jag mig nog som ett kvastskaft nu...