fredag 16 oktober 2009

Inte för att jag har mycket...

KLÄDER!

Men snart är det ännu mindre.
Nu har jag stooor skåprensning, alla byxor som är för stora förpassas i en svart sopsäck som skall brinna som tusan. Även tröjor och en hel del annat hamnar dit.

En mindre hög blir det till Emmaus. Dit hamnar allt sånt som jag köpt 'fel' och aldrig använt.

Ändå kan jag inte förmå mig att slänga allt jag borde men det kommer väl fler tillfällen.

Jag har rymlig klädkammare men snart är den mycket rymligare...

Har även sett att jag behöver gallra bland Lennarts kläder, för nu börjar alla hans jeans fladdra på honom. Och då har han några par som ligger i sina plastpåsar som han inte använt ännu.

Passligt väder för sånt här plock idag ner det kommer ett mjukt duggregn.

1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis till viktnedgången. Tusan vad duktig du är!
Men bränn inga trasiga jeans! Jag vet att mamma vill ha dom till mattrasor om du inte ska använda dom till nåt själv.
Allt som är helt och rent kan du ge till Emmaus, om du inte vill se det i deras butik kan du be att allt ska skickas bort.
Hälsar Eva-Len