tisdag 13 oktober 2009

Hemma igen...




Först en bild av Adam som är med när farfar shoppar loss på Biltema!

Sedan kommer bilden på nya bilen, där står den ännu på Kvarndammen, men nu står den hemma på gården. Det är en Opel Vivaro årsmodell 2004.

Nu har vi bytt upp oss 20 år!!!

När han körde hem den hade jag inte en chans att följa efter med Izuzun och han märkte inte ens att det gick fort. När vi kör med Izuzun så håller man helst runt 90 för annars låter det som vi pinar den och så blir vi omkörda hela tiden förstås.
Men när han for hem med den nya så frågade jag honom om han märkte att han aldrig blev omkörd? Det tänkte han inte på för det kändes inte så fort.

Så snart kanske han får sina första fortkörningsböter...

3 kommentarer:

pålle sa...

Oj vilken fin bil, jag tror nog att izuzun blir parkerad bredvid saaben och blir vældigt lite anvænd.
Va stor Adam har blivit!

Anonym sa...

Nå äntligen! Hoppas du får köra lite med den också./Pernilla

Anonym sa...

Det är order att jag skall använda den hela tiden. Men jag måste vänja mig vid den tycker den är så stor för 'lilla' mej....