fredag 29 maj 2009

Robinson i morgon kväll!

Vem tror ni att vinner?

Jag tror att Anna vinner men det går lika bra med selle... Jarmo.
Tyckte Anna var grym att hålla andan. När jag hörde att dom skulle stå under vattnet och hålla andan då tappade jag min andning, skulle inte ens klara 5 sekunder.

Skall jag rösta med hjärtat så blir det jämnt skägg mellan Anna o Jarmo.
Han gammal o erfaren hon ung och oerfaren och otroligt duktig som aldrig riktigt pratat skit om nån annan utan hållit sig neutral från början.

Svar önskas....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker Jarmo, för han vet ju hur man verkligen sku överleva på en öde ö./petra

cassie sa...

ja om man ändå hade haft möjligheten att följa med programmet.

Anonym sa...

Otroligt trött på alla såpor som rullar på vår tv, funderar på att skaffa en till och sätta ovanför den gamla! /pålle

Anonym sa...

Nåssådå...