söndag 17 maj 2009

Rätt låt vann!

Ni som följer min blogg minns säkert när jag satte in Norges bidrag ovh skrev att han kommer att vinna.

Och som han vann sedan, så överlägset.

Men nog var det lite synd om Finland som hamnade sist för jag tyckte att den låten var mycket bättre än många andra, så där var det orättvist.

I morgon är det planerat att Reykur skall fara till 4 H gården i Jomalaby och vara sällskap till en häst.

Det känns lite vemodigt men om det funkar så då kan jag få en chans att få fara till stugan i Söderhamn i sommar.

Han har ännu klarat sig utan att börja klia sig. I fjol började klådan första veckan i maj men då var det gröna gräset på gång mycket tidigare än i år.

För det är nog det gröna gräset som är orsaken till hans klåda. Men nu kommer han att gå ute dygnet runt och det har han inte gjort på många år nu.
Vi får hoppas det inte är så grönt i hagen där han skall gå.

Men han kan behöva komma bort och träffa lite hästkompisar.

Och hur skall jag komma upp på morgnarna nu när jag inte behöver gå upp för att släppa ut en häst, det återstår att se...

Inga kommentarer: