lördag 2 maj 2009

Redan 2 maj!

Hoppas att inte majmånad flyger iväg i en hast.
Jag vill njuta av denna månad innan myggorna invaderar oss och Reykur får sin klåda av det gröna proteinrika gräset.

Plockade bort en fästing från min 'innekatt' idag.
Men han älskar att vara ute med oss och då måste han få vara det.
Tidigare har jag trott att han kommer in och gör sina behov men idag såg jag att han kissade ute i allafall.

Som ni märker har jag inget speciellt att skriva om för det händer inte så mycket just fast vi försöker nog vara aktiva både dagar och nätter.
Just nu är det kortspel på kvällarna när våra sommargrannar har dykt upp.

Fick även en visit av Casandra i går kväll, kul att få se en skymt av henne för snart far hon tillbaka till Norge på sina tre sista praktikveckor.

Och alla kvällar hamnar 'garnen' i sjön fast nu har fiskarna minskat av....

1 kommentar:

Anonym sa...

Det börjar kanske bli dags att byta fiske plats! /pålle