onsdag 6 maj 2009

Drabbad av svininfluensan...

Ja det är jag!

Lennart måste stanna 9 dygn ombord denna gång bara för att en vikarierande lots har varit till Mexico och nu blivit satt i karantän så han får inte jobba sin vecka.

Nu måste Lennart och dom andra lotsarna dela upp hans arbetsvecka.

Så visst är jag 'drabbad' av svininfluensan eller nya influensan som dom nu vill kalla den.

Nu får jag vila i nio dagar! Nåja ett projekt har jag på gång och det är att så lite dill, persilja och gräslök i en låda som är kanske 1 meter och 50 cm bred så jag tror nog inte svetten lackar för den uppgiften.

och kanske kanske jag kan få bilen tvättad under dom här dagarna.....

gäääsp!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag undrar vad barnläkaren ska säga om vår stundande amerika resa..Vi ska snart dit o diskutera om August skall ha ett vaccin som dom normalt får vid 1 års ålder.Men vi måste ev ge den nu, pga resan.
Kanske ska fråga om dom har nåt mot svin influensan...hehe