måndag 4 maj 2009

Lite blandat...





Äntligen fick han lilla toan klar, lite lister runt dörren saknas förstås med det skall jag nog tjata o nöta på honom om så han fixar dit dem.
Ni får stå ut med att bilden blev liggande men jag orkar inte fixa om den.

Och på nästa bild ser ni hur nära fisketuristerna står och kastar hos oss. Tog bilden från kökstrappan.

Jag såg att dom fick upp en gädda och den behöll dom. Det är nog en av dom vi slängt tillbaka misstänker jag.

I kväll har vi också hämtat hem hö till Reykur och efter det slängde vi ut 'garnen' för sista gången den här veckan i alla fall.

Nu håller jag på får nervsläpp när Lennart sitter och tittar på ishockey och hör finska kommentatoren som verkligen har smörjat munlädret, det låter för jävligt när dom refererar på finska.

Bäst jag går ut och vilar öronen och ger Reykur sitt natthö.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska säg åt Lennart att han hör på häärliga Kai Kunnas på svenska istället på finska TV2 så slipper ni höra på finnbollarna(utom de i studion förståss)

Anonym sa...

Joo men det gör han, men han hade nya tvn felinprogrammerad och under tiden han luskade ut det felet för att komma åt Kunnas så blev det bara för mycket finska både mycket och snabbt. Sedan när han fick in Kunnas kunde jag lugna ner mig...