tisdag 12 maj 2009

Jaha...

Det ante mig sa horan när fittan sprack!

Med min remiss till ortopeden var jag lovad att få komma inom en period av 2-3 månader, men idag fick jag brev att dom har inte tid för mej.
Måste ringa o kolla om jag fortfarande stå i kö (var god dröj du står fortfarande i kö) Har ni hört det när ni ringer sjukhuset, ja, säkert minst 100 gggr.

Dom skrev att fick jag problem skulle jag kontakta remitterande läkare!
Han jobbar på Gullåsen så snart är jag väl där och kan kontakta honom då....


Ja man kan bli sur för mindre.
Tur är att dom aldrig frågar varför man äter så mycket värktabletter utan bara skriver ut sååå gärna.
Och skulle dom fråga så skulle dom måsta göra nåt åt det.

Ja det är väl bara att bryta ihop och fortsätta jag lär knappast vara ensam i kön.

I morse var jag till tandläkaren och hon slipade ner min framtand till ett litet spjut för där skall det komma en porslinstand.
Slipningen tog 50 min så vattnet tog slut i borren och jag tycker jag sitter och gapar än, men kanske det är av andra orsaker...

Och ta tandavtryk är inte så kul man kan lätt hålla sig för skratt.

nu måste jag sluta knarra och ta mitt tvåkaffe så kanske livsandarna återvänder.

1 kommentar:

Anonym sa...

Livet leker, ser jag !/pålle