söndag 19 april 2009

Vilken dröm!!

Jag hade i natt...

Min telefon började föra ett hemskt oväsen som jag aldrig upplevt tidigare och visade en bild på två flygplan på displeyen.

Inte fick jag tyst på den, Lennart sade att det surrar två flygplan ovanför huset, då gick jag ut och vinkade till dem.
Då går dom ner och landar på viken och då såg dom ut som två racerbåtar och ut ur dom kliver Casper och Jesper skrattandes.

Dom hade hyrt dem i stan och kört på måfå för att hitta hit och det hade lyckats och dom hade programerat in nån grej så min telefon skulle börja föra oväsen när dom var ovanför huset.

Så nu är det bäst jag håller utkik för av dom där två kan det nog hända på riktigt också....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va SJUKT!!men det fär kanske är fullt möjligt när August är i tonåren..Vem vet, då kanske Gusse kommer surrandes i luften../petra

Anonym sa...

Sätt ut garnen nu ! /pålle

Anonym sa...

Nää nu skall vi spela bingolotto.
Han har en hel del som måste göras i morgon innan han far på jobb.

Anonym sa...

Jamen jag kan komma med och ta upp dem sen!