onsdag 22 april 2009

Lycka för en hemmafru...




Det är att hänga ut lakan och ta in dem när dom är mangeltorra.

Idag fixade jag upp en tvättlina till mej, den skall nog bli på ett annat ställe senare men nu har vi röjt bort en massa syrenhäckar så jag kunde få upp den.

Så idag har tvättmaskinen gått för fullt.

Lycka är också att jag fick mina 'garn' i sjön.
Tack vare att Pålle kom med som kutterförare. För man skall nog passa på och fiska när det finns fisk i vattnet och sedan när Lennart kommer hem då kan det börja blåsa som det gjorde senast han var hemma.

så nu väntar jag med spänning tills i morgon...

3 kommentarer:

cassie sa...

ojoj du börjar bli gammal mommo som manglar kläder och är lycklig över att få hänga ut dom! hehe! ses snart

Anonym sa...

Hänger dom före jag manglar, du lär nog komma dit du med och då kommer du att tänka på mej...

Anonym sa...

Yngsta dottern har också blivit gammal, för hon har också skaffat mangel/hennes man