onsdag 8 april 2009

Människan blir aldrig nöjd!

Grrrr vad arg jag blir när jag läste i aftonbladet om att gå ner 5 kilo på 5 veckor.

Det var en tjej som skulle gå ner i vikt, hon var 1,65 lång och vägde 65 kilo!!!
Helt ok tyckte jag men nääää hon skulle ner 13 kilo!!!!

Kan dom ha alla hemma när dom skriver sånt och hon såg helt normal ut.

Snacka om att stressa upp folk att magra bort.

Tänk om jag som är 164 skulle få väga 65 kilo en gång till i mitt liv, det skulle vara en dröm.
Skulle jag då börja prata om att gå ner 13 kilo till, då får ni spärra in mej för då har jag törnat.

1971 när jag opererade bort min galla var jag ner till 58 kilo och då var jag mager!!


ja ja man går väl i taket för småsaker förstås, men ändå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bara så att man ska skynda långsamt.Gita