söndag 8 februari 2009

Vinnare blev...




Softcoated wheaten terrier. Kallas 'Kurt' och ägare är Maria Åbonde. Men hon var inte där så Sandra Gustafsson visade upp Kurt med bravur...
Två blev fjlolårets två, Australien Shepherd 'Jorpes' uppvisad av uppfödaren, för matte Erica har tiden ute idag för att föda en pojke som kanske skall heta August.
När jag kom hem på småtimmarna tittade jag på melodifestivalen som jag tyckte var lite rörig.
Men det lär jag inte vara ensam om att tycka.
Caroline af Ugglas är för skön tycker jag, Men kan dom skicka henne till Moskva?
Nåja det är många turer innan det är klart, men hennes låt var den enda som jag lyssnade på till slutet..
Man tappar stämningen när man fusktittar snabbt igenom, men nästa vecka skall det var med ordning.
Basta!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Evert hade vunnit lätt!!!!!!!!!!!/pålle

Anonym sa...

Programledaren är ju en total katastrof!!! Jag hade mina aningar då jag hörde att hon, Petra, skulle leda programmet, men det blev faktiskt värre än jag föreställt mig. Hon måste ha alla bokstäverna i alfabetet som diagnos!/Pernilla

Anonym sa...

Håller med, kan inte heller fördra henne, är hon med i ett program brukar jag gå därifrån. Och TÄNK när Annika Lantz är med i samma program då blir det bara för mycket. Klarar knappt att läsa rollistan../inger

Anonym sa...

Va!?? jag gillar henne skarpt jag!
Whats the problem with her tycker ni?!
/petra