onsdag 25 februari 2009

Läkarvecka!

Det blir ett spring på sjukhuset denna vecka.

I går var jag och gjorde ultraljud på min axel.
Läkaren som gjorde det såg att min biceps muskel var av, men det skulle inte hindra rörligheten i armen påstod han.

Sedan såg han i min journal att jag hade artros där också, men det skall jag få reda på i morgon bitti när jag skall till en annan läkare och få utlåtande från röntgen och ultraljudet och provtagningarna.

Sedan får vi se om han skriver ut ännu mer voltaren åt mig eller om han remitterar mig till en ortoped?

Läkaren i går sade att det är ovanligare med artros i axeln än i knäna men nu har jag både och, och alla krämpor på höger sida


I dag är det fjärde dan utan socker, tur att jag har Kasimir o Sigge här hemma att titta på så jag får nåt sött i mig...

Inga kommentarer: