måndag 2 februari 2009

Inget nytt under solen...

Vi har haft några lugna dagar med mest läkarbesök.
Lennart har haft huvudvärk i flera månader och nu när han blev förkyld och måste nysa och hosta så tog det så ont så nu är det utredning på gång.

Och jag har äntligen fått min axel röntgad men när jag får höra några resultat vete fåglarna!
Nåja jag har fått tid till ultraljudundersökning också och skall på läkarbesök i slutet av februari. Så där pågår också utredning.

Men dom sade att 'ät mer värktabletter' och det har vi gjort så ordentligt så vi stod ett tag på vedbacken i det fina vädret idag.

Det blev väl så att när vi lugnade ner oss på byggande så började man känna efter och det skall man tydligen inte göra....

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ni kan ju inte äta värktabletter hela tiden,till slut blir det en ask om dagen,Har du löst Lumparlandskrysset i nyan ? Bollarna på bilden?/betty

Anonym sa...

Ar du gravid???palle

Anonym sa...

Men för tusan, inte ska du stå på vedbacken heller!! Låt hellre bli värktabletterna så att du vet vad kroppen inte vill att du ska göra. Smärtan är där för att du ska ta det lugnt med den!!!

Anonym sa...

Han behöver säkert gå till optiker och skaffa sig ordentliga glasögon!/Pernilla

Anonym sa...

Pålle vad menar du? Nu måste du förklara dej... Och det är bättre att få göra nåt än att sitta och sucka.Snart hoppas jag får reda på felet så det kan åtgärdas men värktabletterna får jag nog lov att äta tills knäna är opererade. Men kommer jag bara in i systemet med att byta till reservdelar, då jäklar i min lilla låda.../inger

Anonym sa...

Aha Pålle nu förstår jag hur du tänkte! men man kan göra ultraljud på andra ställen än livmodern...

Anonym sa...

Man vet ju aldrig, det kan ju smitta av sig!/pålle