fredag 27 februari 2009

Äntligen fredag!

Och 'Lets Dance'

Men vem skall åka ut i kväll?

Blir det Elisabet eller Carl Jan?
Fast det kan lika fort Niklas nu när han har gått och blivit kär i Laila, så kanske han har svårt att koncentrera sig..
Nåja, halv 12 vet vi vem det blev.

Är det någon som undrar hur mitt läkarbesök gick så kan jag berätta att han erbjöd sig att skriva remiss till en ortoped.
Så nu är det väl nån månads väntetid till honom.
Han undrade om jag ville ha mera värktabletter, precis som jag anat ....

Nu har jag en ny vits som jag inte kan undanhålla er.

En kvinna och en man var involverade i en bilolycka, och en mycket svår sådan.
Bådas bilar blev helt förstörda, men otroligt nog klarade de sig utan skador.

När de kravlat sig ur bilarna så säger kvinnan: 'Så du är en man, det var intressant. Jag är en kvinna.

WOW! Titta på våra bilar! Det finns ingenting kvar - och vi är oskadda.
Detta måste vara ett tecken från Gud att vi skall fortsätta träffas och bli vänner och leva tillsammans lyckliga i alla våra dagar.'


Smickrad svarar mannen:
'O ja, jag håller med dig. Detta MÅSTE vara ett tecken från Gud!'
Kvinnan fortsatte: 'Och titta på det här, här är ett annat mirakel
Min bil blev helt förstörd men min
flaska med vin gick inte sönder. Gud måste vilja att vi skall dricka
detta vin och fira vår goda tur.'


Sedan räckte hon över flaskan till mannen.
Mannen nickar och håller med, öppnar flaskan och dricker upp hälften
och räcker sedan flaskan tillbaka till kvinnan.
Kvinnan tar flaskan, sätter på korken och lämnar tillbaka den till
mannen.
Mannen frågar, 'Ska du inte dricka något?
Kvinnan svarar, 'Nej tack. Jag tror jag skall vänta på polisen...'

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Har Lennart fått svar på sin röntgen ? betty

Anonym sa...

Ja dom hittad inget i huvudet, så kanske jag får honom till en optiker men än har han inte gått med på det./inger

Anonym sa...

Ingenting?????????

Anonym sa...

Tydligen helt tomt ;-))