fredag 6 februari 2009

Släng dej i väggen...



Pernilla Wahlgren!

Provade laga en av hennes favoriträtt till middag som hon hade recept på sin blogg.

Men smaken är ju som baken, det var tur att det var bara Lennart och jag som provade den idag. Tyckte den blev för mäktig och jag pudrade på lite cayennpeppar för att få sting i den men nej, den gör jag inte igen.

Det var avokado, räkor (scampi),cream fariche och sedan hade jag färska nudlar.

Men äntligen FREDAG och ikväll börjar jag med att se 'På spåret' där gamla Siwan skall var med. Fast jag tror nog hon gjort sitt men duktig är hon trots sin ålder...

Sedan kollar jag på 'Lets Dance' och vem tusan skall lämna oss i kväll?

Kanske det äntligen är Kitty eller Carl-Jans tur. För mej kunde alla få vara kvar och visa hur mycket dom lär sig efterhand.

Hur som helst så åker knappast Morgan ut...

Trevlig kväll på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker att Hasse e lite tråkig, så han får gärna åka för mig, eller George, han e ju torr som fnöske!
Såg små klipp på tv 4, Lets Dance hemsida idag, där dom visa lite från kvällens samba danser.Laila dansar som vanligt otroligt proffsigt.Bra förstås, men jäkligt tråkigt blir det i detta program då meningen är att dom ska LÄRA sig under programmets gång!Hur tänkte dom där?
/petra

Anonym sa...

Du har rätt han (George)kom jag inte ens ihåg när jag försökte memorera deltagarna. Hsse röstar alla kvinnor runt 50 på...

Anonym sa...

Micke hejar på Kitty och jag hejar på någon annan men inte på granqvist äch jag tRor att LAILA VINNER