måndag 16 februari 2009

Grattis

PERNILLA på din dag idag!

Hoppas du får en trevlig fylledag där borta i Costa Rica.

Det är inte klokt att man har en dotter som fyller 40 år idag,
var inte länge sedan jag fyllde 40.

Ni som undrar vad hon gör i Costa Rica så kan jag berätta att hon är på utbildning där.
Hon går en kurs till coacher!

Hon och en kompis har startat ett företag som heter INSIDAN.
Det handlar om att bygga upp sin självkänsla och ta sig själv på allvar.

Dom är redan igång och håller kurser som verkar finnas behov av.

Men nu måste jag se till att jag tar mig själv på allvar och kommer igång med dagen.
Och våga gå ut...
I går kväll halkade jag och gjorde en spikrak saltomotal på ryggen, tur att man har lite stötdämpare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jamen herregud!!
ska man måsta börja oroa sig för dig nu, att du inte ska bryta ihjäl dig..förut hade vi ju mommo Lea att tänka på..
/petra

Anonym sa...

Ja och det här är ju nästa generation och nästa är du Petra! /pålle

Anonym sa...

Tack tack!! Det ar lika illa att bli fyrti.../Pernilla