lördag 27 september 2008

Ute och gått...

Det är knepigt att skicka bilder, så det blir inte så många.
Men fisk bjuder dom ut i alla former och färger skall nog prova på några...

I dag har vi varit ute på stan i 5 timmar! Jag och mitt knä, men vi försökte vila och så åkte vi runt staden i ett minitåg.

Även vandrat i strandkanten så jag har sand mellen tårna.

På måndag skall vi hyra moppe i tre dagar har vi bestämt och kollat med hyrkillen.
I dag har det regnat men nu har det klarnat upp, men dom lovade skurar i morgon med så därför tar vi moppen först på måndag.

Då får Lennart hålla koncetrationen uppe och jag får vila mitt knä.

Vi är inte vana att gå så här och drälla runt, mest söker vi skugga när solen visar sig när andra ligger och pressar....

Hoppas allt är bra där hemma med mina djur och barn.

Nu skall vi ta siesta innan vi går ut på stan i kväll och slår klackarna i taket

Kalismera

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha det gott! och lär dej (er) "drälla"! Det gör gott det med ibland. /Anki

Anonym sa...

Passa på å njuta, här sitter vi i höstrusk och endast 5 grader. fick skrapa bilrutorna i måndags morse... /Louise