måndag 22 september 2008

Mera korvsoppa till folket...

Varför lagar man korvsoppa så sällan?
När man lagar så föräter man sig!
Kokade en stor kastrull med soppa och nu orkar jag knappt röra mig för jag åt för mycket.

Casandra och Max kan äta soppa flera dagar när dom är här, för nu fryser jag in resten.

Pålle, jag lagade den på riktiga grönsaker och många olika sorter: selleri, palsternacka, kålrot, morot, potatis och purjolök. Hick rap...

Det var förståss på tok för varmt för soppa idag, har inte eldat på 2 dagar och det är 24 gr här inne, ändå har vi inte några stora fönster som det gassa in i.

I kväll skall jag till Petra och få mina tånaglar dekorerade, när jag skall gå på Kreta och spreta med dom...

1 kommentar:

Anonym sa...

Sen vart det så gott att du høll på att føræta dig och!!!