torsdag 18 september 2008

Nu är det lugnt...

Hur kunde det bli så här lugnt, bara så där!!!

Kan det bero på att Lennart är på jobb och inte har satt mig i arbete innan han for?
Nu går jag här som en vingskjuten kråka och undrar vad jag skall hitta på.

I kväll tog jag mig för att vara lite social och for ut till Strömma i Hammarland och hälsade på 'Ödemarksgeneralen' Håkan och hans familj. Och där går det livat till så länge Torbjörn är vaken...

Nu ser jag fram emot att följa med Petra och Pålle till Bastubykrog och uppleva en kräftfrossa innan hösten bäddar in oss i mörkret.

Nästa torsdag startar vår resa hemmifrån och nu går jag och grunnar hur Casandra skall klara av att sköta mina djur.
Man tror ju att man är oersättlig! Som en ålandskändis sade härom dagen -att på kyrkogårdarna runt om ligger det många oersättliga personer.

Så det är nog bara att resa iväg och kanske det inte ens märks....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hördududu vi Men har kulorna i börsen och banken också sådeså!...tack för mailet/pålle

Anonym sa...

han menar MÄN(inte men)har kulorna i börsen..
Borde skicka honom på stavningskurs!/petra