söndag 30 december 2007

Vilket väder

Vilken vacker dag! Det kändes som en september dag.
Vi passade på att bära in 60 st gipskivor ca 2 ton.
De ni... som far på Avancia och tränar musklerna.

Men det gick jättebra har haft lite ångest för det.
Nu backade han traktorsläpvagnen till högen med gipskivor.
Så drog vi dem på släpvagnen, backade sedan in i garaget och där drog vi av dem. Vilken känsla att det funkade på så bra sätt.
Jag hade sett framför mej hur vi skulle bära in dem en och en och mina knän och axeln skulle ge upp.

Men sen skall dom in i huset en och en men inte på samma dag tack och lov.

Nu har jag lagt hummern på upptining även Pålles goda torsk och så jordgubbar som jag plockade i sommras. Det skall bli vår nyårssupé!

Ha ett trevligt nyår och skjut inte raketer!!!

1 kommentar:

Pernilla sa...

Ha en trevlig nyår! Jag håller mig undan från raketerna jag...ska bli bjudna på italiensk inspirerad middag! En kille som går kocklinjen ska laga maten..och enligt rykterna tar han det seriöst, började redan igår. Spännande!