onsdag 12 december 2007

En kort rapport

om Lilian

Pratade just med Sussie. I går verkade hon sämre och låg bara stilla.
Men i dag tycker hon att hon rört sig mera. Men hon har feber så dom har tagit prover ifall hon har någon infektion så dom måste sätta in antibiotika.

Mina tankar är att på det här kommer det väl lunginflamation!
För när man ligger ner så länge och när hon även fick maginnehåll i lungorna ligger det väl nära till hands.

Men jag hoppas ju att så inte är fallet.

Nu skulle Sussie o Anneli fara hem och få information via telefon om henne och Sussie skulle kontakta mej igen om det händer nåt drastiskt, är hon tyst är det väl lugnt ett tag framåt.

Hon och jag har så mycket ogjort ännu så det är nog bäst att hon vaknar upp snart...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja,hoppas febern försvinner.lunginflammation är ju nåt många får som ligger längre tider, då man inte "andas rätt".
Och hade hon dragit ner nåt främmande i lungorna så är det ju ganska självklart att det börjar spöka.Men dom är duktiga läkarna där, så dom vet nog vad dom gör./Petra

cassie sa...

Ja hon får nog garanterar lunginflammation speciellt om det kom mat dit :S Hon får nog bra vård där!

cassie sa...

äsh nu såg jag ju att moster skivit typ samma sak som mig...