söndag 16 december 2007

Ohh Mamma Mia!

Vilken god pizza jag har ätit ikväll!
Vi var till Roskrogen för Lennart ville ha en Kebabtallrik.
Jag kände för pizza...

Sade till killarna som gjorde den:
1972 åt jag min första pizza och jag har ätit många pizzor i mina dar.
Men den här var den allra godaste...

Dom sken som små solar

Och pizzzan hette 'Mamma Mia' och hade salami, lök o paprika på sig och den var så spröd och alldeles perfekt med ost på mmmmmmmm

Skall ni äta pizza där, eller ta hem så gör ett besök på Roskrogen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

En annan åt teater-final pizza på Adlon med en bitter smak av vemod/ Anki

Anonym sa...

Roskrogen ???? var är den ???/ Betty

Anonym sa...

Roskrogen ligger där Instrumentarium låg när vi var barn....Gå till Marie Bar ta ca 25 steg västerut stanna upp innan du kommer till Torgatan och titta vänster. Där har du Roskrogen!

Pernilla sa...

Men ingen pizza går upp mot rn plankstek!!! Tack igen, det var såååå gott!!

Anonym sa...

Pizza "Palermo" från Fantasia rekommenderar jag.Med bla. grisfile´o bearnes sås(stavningen fel)på-MUMS!/Petra