lördag 1 december 2007

Lilla Jul...


Var verkligen lilla jul.

Det var Casandra, Max och jag och förstås Siggelill o Nilla

Vi åt lite julmat och det är verkligen roligt att se Max äta, han åt sillen och kålrotslådan som om han hade gjort det hela sitt liv.

Och vi skall inte prata om Janzons frestning som han säger,

det är hans 'favorit food'


Efter det spelade vi poker och vinnaren blev Casandra med tre vinster mot mina två. Max var en gentleman sade han och lät oss vinna


Skickar med en bild av vårt lilla julbord med 'stora' Janzon

som ni kan dregla över....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser nog gott ut , men lutfisken DÅ ????????? / Betty

Anonym sa...

Lutfisk är något jag aldrig äter och kommer inte heller. Petra har lovat att hjälpa mej om jag blir helt bort på hemmet så får ingen absolut ingen mata i mej lutfisk!
Det skall hon se till...

Anonym sa...

lagar du lådor själv eller blir det från butikshyllan? Anki

Anonym sa...

Vi köper endast kålrotslåda. Och man äter så litet av varje så varför svettas och göra egen. Men Janzon gör jag min egen, efter alla konstens regler.
Och vill ni ha en god sill så pröva Abbas 5 minutersill i en smal plastförpackning, så kryddar man den själv. Den är bäst...