tisdag 9 oktober 2007

Underligt djur

I går kväll när jag gick ut och gav Reykur natthö så ut framför mina fötter kommer det ett vitt djur som studsar fram!!!

Förnuftet sa att det är en katt, den var helvit och stor, hade en svans som en katt.


Kan det ha varit en känguru??? Känner ni någon som saknar en känguru?


Har aldrig sett en vit katt här tidigare och dom vita brukar födas döva! Kanske var det därför den sprätta ut så sent först när den såg min ficklampa?

Nu blir det pännande att gå ut i kväll....
Här ser ni Ålands farligaste djur plockad i kväll av katten Nilla.

7 kommentarer:

cassie sa...

ser nästan god ut....skojja!

Anonym sa...

Hej ! Det vita djuret var väl en kanin Betty

Anonym sa...

nej, inte med den långa svansen/ inger

cassie sa...

Jag har ändrat lite på din blogg, du får säga till om det är något du inte gillar!

Anonym sa...

Den biden var bra... Det är kul med lite variation;) mommo

Anonym sa...

Hoppsan! Nu såg jag Reykur o Sigge oxså!!!! Mommo

cassie sa...

jag har ju ändrat texten med både färg och storlek också!