måndag 22 oktober 2007

I dag en vits...

Inget särskilt har hänt under solen i Lemland idag.
Jo då, det var mulet och fuktigt här också.

I väntan på att nåt vettigare skall rinna till

så får ni trösta er med en vits...


En liten mager vit kille stiger in i en hiss och när han tittar upp ser han en enorm, jättestor neger stående bredvid honom.

Negern ser att den lilla vita killen tittar på honom och säger: "210 lång, 120 kg, 30 cm *****, 1 kg testiklar, Turner Brown!"

Den lilla vita killen svimmar och faller raklång till golvet. Negern böjer sig ner och ruskar liv i honom och säger: "Vad är det för fel på dig?"

Med svag röst säger den vita killen: "Vad var det du sa till mig?" "

Jo, eftersom du stirrade på mig så förmodade jag att du tänkte fråga vad alla andra brukar göra när dom ser mig och då sa jag: Jag är 210 lång, väger 120 kg, har en 30 cm lång ***** och testiklar som väger 1 kg och mitt namn är Turner Brown!"

Turner Brown? Tack gode Gud! Jag tyckte du sa Turn around!"

Inga kommentarer: