onsdag 10 oktober 2007

Ändringar

som ni kanske märker så har min webbmaster varit och ändrat och satt till lite nya bilder. Det är bara kul med lite nytt.

Annars då? Jo, Lennart gick äntligen på jobb efter 2 veckor hemma. Det behövde han, som han sliter när han är hemma. Och jag behöver oxså få lite tid för mig själv ;)

Undrar hur vi skall göra om sju år när han blir pensionär? Får väl skicka honom till sina söner och hjälpa dom snickra och bygga vissa veckor.

Nu hade jag tänkt ta itu med gården som ligger efter och röja upp blomlanden men vad lovar dom nu, SNÖ det vill jag inte ha, hoppas det håller sig till regn här hos oss ännu. Men regnar, snöar det så får jag sitta inne med gott samvete och spela betapet....

för inne är allt tip top......

4 kommentarer:

cassie sa...

Erkänn att det är snö som du vill ha, hihi!

Anonym sa...

Tur för dej att du har tipp topp inne, det har inte jag ,men nu har jag lite vila från bygget , skall vara med Otto i morgon. har spelat betapet men bara nedåt.

Anonym sa...

Samma här Betty jag tror jag kom 1 + i går kväll. Men börjar det snöa då jäklar..../inger

Anonym sa...

Som sagt morsan...blommorna är lättare att kratta bort sen då de varit köldbitna under en vinter...så skit i dem du!
Spela lite betapet i stället!